Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
دستگاه های حکاکی و برش لیزری

معرفی انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری

دستگاه لیزر غیر فلزات و کاربردهای آن

دستگاه لیزر غیر فلزات به دستگاه‌ هایی گفته می‌شود که قابلیت برش و حکاکی انواع متریال‌های غیرفلزی همچون چوب، نمد، پارچه ،چرم، مقوا، سنگ، پلکسی‌گلاس و ... را داشته باشند.

این دستگاه‌ لیزر صنعتی با بهره گیری از تکنولوژی لیزر co2  فرآیند برش و حکاکی را انجام داده و از نظر کیفیت، اندازه، سرعت کار، توان لیزر منحصر به فرد است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این دستگاه‌ ها بسیار پیشرفته شده و در صنایع مختلفی همچون صنعت چوب و مصنوعات چوبی، صنعت پوشاک و در مجموع تمامی صنایع غیرفلزی بسیار کاربرد داشته و موجب سرعت‌ عمل در تولید این متریال ها می‌شود و این محصولات تولیدی نسبت‌ به محصولات تولید شده با دست بسیار باکیفیت‌ تر و با ظرافت بیشتری می‌باشد.

دستگاه ‌های لیزر غیر فلزات قابلیت کار با برنامه اتوکد را داشته و می‌تواند هر طرحی را که در اتوکد طراحی‌شده و به دستگاه انتقال‌ داده‌ شده است را اجرا نماید.افرادی که در صنعت تولید مشغول به کار هستند به‌ احتمال زیاد این را تجربه کرده‌اند که برش و حکاکی بر روی متریال‌های غیرفلز با دست بسیار طاقت‌ فرسا و زمان‌بر بوده و خسته‌کننده می‌باشد. از این‌ رو استفاده از این دستگاه ها علاوه‌بر سرعت بخشیدن در تولید محصولات موردنظر، موجب کاهش هزینه‌های اضافی و همچنین بالا بردن کیفیت کار می‌شود .

ویژگی های دستگاه لیزر غیر فلزات

از ویژگی‌های یک دستگاه غیرفلز خوب می‌توان به‌دقت بالای آن‌ها در برش و حکاکی محصولات غیرفلزی، ارسال اطلاعات از اینترنت یا نرم‌افزار به دستگاه لیزر، سرعت‌عمل در فرآیند برش و حکاکی، تبدیل طرح انتخابی و تبدیل آسان آن به محصول، امکانات کاری بالا در انواع وسیعی از متریال، امکان برش با زاویه ‌های مختلف، دارا بودن سیستم خنک ‌کننده دستگاه، دارا بودن میز آسانسوری، سیستم آینه ‌ای دستگاه  ثبات داشته و کمتر منحرف‌ شده و به‌راحتی قابل تنظیم باشد و بتواند نور لیزر را بازتاب کند، دستگاه به‌گونه‌ای باشد که تکنیسین بتواند به‌طور طولانی با آن کار کرده و تنظیمات اش دچار مشکل نشود و ... اشاره کرد.

عملکرد دستگاه لیزر غیر فلزات

عملکرد این دستگاه به این‌گونه است که ابتدا طرح انتخابی را توسط روش‌ های گفته ‌شده به حافظه‌ی دستگاه منتقل کرده و طرح انتخابی آنالوگ توسط تکنسین باید بواسطه نرم ‌افزارهای مخصوص به طرح دیجیتال تبدیل شود. هر دستگاه برش لیزری غیر فلزات دارای نرم‌افزار مخصوص به خود می‌باشد که طرح داده‌شده را در دستگاه بر روی متریال انتخابی به اجرا درمی‌آورد. یکی از بهترین خصوصیت‌های این دستگاه ‌ها این است که می‌توانند حتی پیچیده ‌ترین طرح‌ها را هم به اجرا درآورند. پس‌از انتخاب متریال قرار دادن آن ها در محل مشخص، با فشردن دکمه شروع توسط تکنسین کار برش و حکاکی آغاز می‌شود.

قیمت دستگاه برش غیر فلزات

عوامل متعددی بر قیمت لیزر دستگاه غیر فلزات تاثیر داشته که از جمله این عوامل می‌توان به تفاوت در ابعاد این دستگاه‌ها، توانایی آن‌ها در برش و حکاکی، نوع برش آن‌ها، شرکت تولیدی دستگاه‌ها، قطعات مصرفی در آن‌ها و دارا بودن ضمانت‌نامه و گارانتی ،آپشن‌های متفاوت و .. اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر غیر فلزات

به دلیل پیشرفته بودن این دستگاه امکان خطا در این دستگاه ‌ها بسیار پائین بوده و کیفیت محصولات تولید شده توسط این دستگاه‌ ها بسیار بالا است. همچنین قسمت ‌های برش خورده و حکاکی شده بدون ایراد و کاملاً دقیق و ظریف می‌باشد. کار با این دستگاه‌ ها بسیار آسان بوده و صدای تولیدی توسط این دستگاه‌ها بسیار کم و برخلاف تولید متریال ‌های غیرفلزی با دست، تولید محصولات با دستگاه لیزر غیر فلزات بسیار پرسرعت و با کیفیت‌تر می‌باشد.

از کاربرد های دستگاه لیزر غیر فلزات می‌توان به کاربرد در صنعت‌های هنری، مدل‌های هوانوردی، برش و حکاکی در کارگاه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی، بسته‌بندی و چاپ توسط لیزر بر روی متریال‌های غیرفلزی ،حکاکی بر روی کارت‌های پستال و عروسی ،تولید مصنوعات چرمی و پارچه‌ای، برش شیشه و سنگ و هر متریالی که غیرفلز باشد اشاره کرد .

شرکت نوین تاک لیزر با بیش‌ از ۱۵ سال سابقه در زمینه انواع دستگاه ‌های لیزر فلزات و غیر فلزات و دستگاه‌های جوش لیزر آماده خدمت‌رسانی به مشتریان می‌باشد. این شرکت تمامی دستگاه‌های تولیدات داخلی و خارجی را دارا بوده و شما می‌توانید برای اطلاع از نوع دستگاه‌ها، ویژگی‌های آن‌ها، قیمت آن‌ها ازجمله قیمت دستگاه جوش لیزر و قیمت دستگاه لیزری غیر فلزات  با شماره گنج رقمی 02149063 تماس حاصل نموده و با کارشناسان فروش نوین تاک لیزر در ارتباط باشید.

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article