Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
دستگاه های حکاکی و برش لیزری

معرفی انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری

شروع یک کسب و کار با دستگاه های لیزر صنعتی

دستگاه لیزر فلزات

تکنولوژی برش لیزر با پیدایش دستگاه لیزر صنعتی بسیار پیشرفته و فراگیر شده و جای خود را در صنایع بسیار زیادی باز کرده‌است. دستگاه لیزر صنعتی به دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات تقسیم‌بندی‌شده که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده و دارای کارایی‌ های مختلفی در صنایع گوناگون هستند. 

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که وارد چه شغل و حرفه‌ای شده تا بتوانند درآمد و سوددهی بالایی داشته و در مقابل هزینه کمتری را نیز صرف کنند. بدلیل کاربرد فراوان دستگاه‌های لیزر صنعتی در صنایع گوناگون، استفاده از این دستگاه می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع یک کسب‌ و کار خوب بوده و درآمد بسیار مناسبی را از آن کسب نمود. 

در ادامه مطالب به بررسی برخی از مشاغل و کاربرد دستگاه لیزر صنعتی در آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

صنایع تولید محصولات چرمی و نمدی

یکی از راه‌های کسب درآمد به واسطه دستگاه لیزر صنعتی، ساخت صنایع دستی با نمد، چرم و یا پارچه است. دستگاه لیزر غیر فلزات توانایی برش انواع الگوها و طرح‌ها را به‌راحتی و با سرعت فراوان داشته و می‌تواند هر طرحی را بر روی این مصنوعات حکاکی نماید. بسیاری از کیف‌ها، منسوجات چرمی، عروسک‌ها و پوشاک هایی که در بازار مشاهده می‌کنید، توسط این دستگاه برش و حکاکی شده که دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می‌باشد. شما به‌راحتی می‌توانید با داشتن یک ایده خلاقانه و بازاریابی مناسب در این صنعت توسط دستگاه لیزر صنعتی درآمد خوبی را کسب نمایید.

صنایع تولید مصنوعات چوبی

ازجمله کاربرد دستگاه لیزر غیر فلزات در صنایع مصنوعات چوبی می‌توان به تولید انواع دکوری ها و لوازم تزیینی مانند ساعت، آینه، قاب عکس، لوستر، جعبه کادویی، ساخت لوازم آشپزخانه، انواع ست‌های اداری، زیورآلات و غیره اشاره کرد. افراد می‌توانند با صرف هزینه‌ای بسیار اندک و جمع‌آوری مواد اولیه مرغوب، بهترین تولیدات از این صنعت را داشته و درآمد مناسبی را کسب نمایند. 

تولید مصنوعات چوبی توسط دستگاه لیزر غیر فلزات این روزها بسیار مورد توجه بوده و دارای مشتریان فراوانی در بازار است.

صنایع تولید کارهای هنری

یکی دیگر از توانایی‌های دستگاه لیزر صنعتی، ایجاد برش و همچنین حکاکی بر روی انواع سنگ و شیشه است. افراد با استفاده از دستگاه لیزر می‌توانند برش‌ها و حکاکی‌های متفاوتی را بر روی انواع شیشه و سنگ انجام داده و محصولاتی چون تزئینات شیشه‌ای و سازه‌های سنگی مانند تندیس‌های کوچک را به‌ وجود آورند. علاوه‌بر تولید این محصولات، چهره‌نگاری بر روی سنگ جهت یادبود و خلق آثار هنری نیز در این صنایع بسیار رونق داشته و در کشور ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است.

از دیگر کاربردهای دستگاه لیزر صنعتی در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید انواع ماکت و مدل‌های معماری 
  • صنعت تبلیغات و تولید هدایای تبلیغاتی
  • تولید کارت‌های عروسی و آلبوم‌های عکس سفارشی
  •  صنایع مرتبط با بسته‌بندی 
  • کاربرد در صنایع الکترونیک و حکاکی بر روی قطعات الکتریکی 
  • کاربرد در دکوراسیون داخلی ادارات و منازل 

مهارت‌های لازم جهت کار با دستگاه برش لیزری

جهت شروع کار با دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات نیاز به‌ مهارت خاصی نبوده و تمامی افراد می‌توانند با کسب آموزش‌های لازم در زمانی بسیار کوتاه، به‌ سادگی از این دستگاه استفاده کرده و محصولاتی بسیار کیفیت و کاربردی همراه با قیمت مناسب را تولید نمایند. دستگاه‌های لیزر صنعتی توسط سیستم کامپیوتر عمل کرده و از این‌ رو برای پیاده‌سازی طرح برش و حکاکی، تنها کافی است که طرح موردنظر را به سیستم آن وارد کرده و سپس کامپیوتر فرمان اجرای آن را به دستگاه صادر می‌کند.

قیمت دستگاه لیزر صنعتی

دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی ساخته‌ شده و دارای انواع قالب‌ها بوده و از لحاظ کیفیت، بدنه دستگاه، شرکت تولیدی و نوع کارایی با یکدیگر متفاوت و دارای هزینه و قیمت یکسانی نمی‌باشند.

راهنمای خرید دستگاه های برش لیزری را اینجا بخوانید.

شرکت نوین تاک لیزر وارد کننده و عرضه‌کننده انواع دستگاه جوش لیزری و دستگاه برش لیزری بوده و دارای بیش‌از ۱۵ سال سابقه کاری در این حرفه است. ازجمله محصولات این شرکت می‌توان به دستگاه لیزر فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات اشاره کرد و می‌توان گفت که مجموعه نوین تاک یکی از بزرگترین وارد کننده‌ های انواع دستگاه لیزری در کشور می‌باشد.

شما می‌توانید جهت اطلاع از جزییات و قیمت دستگاه برش لیزری فلزات و دستگاه لیزر غیر فلزات با این شرکت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article