Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
دستگاه های حکاکی و برش لیزری

معرفی انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزری

دستگاه لیزر فلزات، کاربرد و مزایای آن

 

دستگاه لیزر فلزات یا همان fiber laser از جمله پر کاربردترین دستگاه‌های موجود در صنعت لیزر است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارهای گوناگون جهت تولیدات متنوع و جدید قرار گرفته است. دستگاه های لیزر فلزات جهت حکاکی و برش انواع متریال های فلزی به کار برده می شوند. طراحی دستگاه های لیزر فلزات به گونه‌ای است که توانایی برش و حکاکی انواع متریال های فلزی را که دارای جنس محکم و سخت هستند با دقت و سرعت بسیار بالا در عین حفظ کیفیت دارند. تولید محصولات متنوع و مختلف توسط این گونه دستگاه های مدرن امروزه به کاری آسان و لذت بخش با تنوع بسیار زیاد تبدیل شده است‌.

در گذشته جهت حکاکی و برش انواع متریال ها به خصوص متریال های فلزی که قدرت بسیار زیادی را برای برش و حکاکی می‌طلبید از ابزارهای مکانیکی و دستی استفاده می شده است، اما همراه با اتلاف زمان بسیار زیاد، تولید محصولات بی کیفیت و تولید ضایعات فراوان که از جمله مضرات روش های سنتی برش و حکاکی متریال های فلزی بوده است.

  اما امروزه و از بدو پیدایش دستگاه های لیزر صاحبان کسب‌وکارها و تولیدات محصولات مختلف با به‌کارگیری این‌گونه دستگاه‌های مدرن در کسب‌وکار خود توانسته‌اند محصولات زیبا و با کیفیت تولید کنند همچنین با قابلیت فوق العاده این‌گونه دستگاه‌ها موفق به تولید انبوه محصولات در تعداد بسیار بالا، سفارش‌گیری از مشتریان و درنتیجه افزایش فروش، کسب سود فراوان و موفقیت‌های بسیار زیاد شده‌اند.

کاربرد دستگاه لیزر فلزات

کاربرد دستگاه‌های لیزر فلزات در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان‌سازی، صنعت خودروسازی، صنایع نظامی و هوافضا، صنعت جواهر سازی، تولید قطعات مختلف و ماشین‌آلات، صنعت الکترونیک، صنایع مهندسی و پزشکی بسیار مورد توجه صاحبان این صنایع قرار گرفته است.

دستگاه‌های لیزر فلزات علاوه‌ بر برش و حکاکی انواع متریال هایی فلزی در بسیاری از موارد جهت چاپ و مارک زنی بر روی متریال‌های دارای جنس سخت به کار برده می‌شوند. دستگاه لیزر فایبر مارکینگ از جمله این دستگاه‌های مدرن است که عملیات چاپ و مارک زنی بر روی اجسام سخت مثل فلزات را با دقت و سرعت بالا به بهترین شکل ممکن آن اجرا می کند. اشعه لیزر در این‌گونه دستگاه‌ها از منبع فایبر دستگاه تامین می‌شود به‌همین دلیل به آن‌ها دستگاه‌های لیزر فایبر مارکینگ گفته می‌شود. کاربرد این‌گونه دستگاه‌ها در چاپ و مارک زنی بر روی پلاستیک‌های فشرده نیز بسیار فوق‌العاده و قابل‌توجه می‌باشد.

انواع مدل دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

  • دستگاه لیزر فایبر مارکینگ ثابت یا رومیزی
  • دستگاه لیزر فایبر مارکینگ اتوماتیک
  • دستگاه لیزر فایبر مارکینگ دستی یا پرتابل

مزایای دستگاه لیزر فلزات

  • دستگاه لیزر فلزات انواع متریال‌های فلزی را با سرعت و دقت بسیار بالا حکاکی و برش می دهد
  • برش و حکاکی متریال‌های فلزی با دستگاه لیزر فلزات درعین حفظ کیفیت و خروجی فوق‌العاده انجام می‌شود
  • دستگاه لیزر فلزات توانایی اجرایی حکاکی و برش انواع طرح‌های پیچیده و ظریف را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن آن دارد
  • هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه های لیزر فلزات بسیار پایین و مقرون به‌صرفه می‌باشد
  • استفاده از دستگاه‌های لیزر در محیط‌های کارگاهی موجب کاهش حوادث و افزایش امنیت در آن محیط‌ها شده است
  • با به‌کارگیری دستگاه‌های مدرن لیزر می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، زیرا نیاز شما به نیروی انسانی در کار با این‌گونه دستگاه‌ها به‌شدت کاهش می‌یابد

شرکت تاک یکی شرکت کننده کشورمان آماده.

پس جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن‌های ما در شرکت نوین تاک لیزر تماس گرفته کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به شما عزیزان می‌باشند.

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article